shoot

Asch då, tydligen var det idag som simpsons-maratonet gick på 6:an. Grr att jag missade det, men jag är inte bitter, nejdå! Kollade nyss klart filmen med stort F, lika bra som vanligt och nu lyckades jag faktiskt se den där teamsnubben i jeans i en av scenerna. Jag tror jag sett filmen närmare 20 gånger men någon gång måste ju vara den första ;) Aftonbladets läsare har röstat fram Gladiator till 00-talets näst bästa film, endast slagen av Sagan om ringen. Jag satte såklart den som nummer ett, men man kan ju inte få allt här i livet.

Nu försöker jag komma på vad jag vill göra med mitt hår som börjar se förj*vligt ut. Alldeles slitet och trist. Funderar på att klippa någonting i den här stilen:



Men det är så svårt att fixa håret när man tränar då. Men jag är ganska sugen på att skaffa lugg igen, det var ett tag sen sist. Sen ska jag kolla lite How I met your mother och läsa Män som hatar kvinnor. Jag har inte hunnit så långt i boken, men kan redan nu säga att den är ruskigt bra! Idag är det söndag vilket brukar betyda vilodag och det hoppas jag att det blir för mig också, känner att jag börjar bli förkyld, för tusende gången den här hösten, men jag hoppas att det går över tills imorgon så att jag kan fara ut och åka skidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0