RIP

Blev helt chockad när jag fick veta vem tjejen som dött är, nog för att jag tror att alla vid det här laget vet vem det är men jag ids inte outa namnet här, R.I.P det är du värd! Jag fick veta vem det var under en av föreläsningarna och det var svårt att hålla borta tårarna. Jag kände inte henne desto mer, men ändå känner jag mig helt tom över det och lider med hennes familj.

Ska bege mig mot Storheden snart och handla lite sänggrejer och lite annat smått och gott på jysk. Sen behöver jag ett par röda strumpbyxor till superhjälte-outfiten jag ska ha på sittningen imorgon. Sen tillbaka till Porsön för tjejmiddag hos Sara :)

Jag tror tamejfan att jag ska fara på combaten imorgon. Hur ofta får man chansen att träna för en av Sveriges bästa intruktörer? Skitsamma att det blir lite mindre sömn, jag får ta igen det någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0