packning

Sov till efter 11 och var trött som ett as, men pallrade mig upp för att vara med Jeanette den korta stunden innan hon började rulla hemåt igen :( Men snart ses vi igen :)

Nu måste jag seriöst börja packa! Jag har dragit fram ganska mycket av köksgrejerna som jag ska packa in i tidningspapper nu i alla fall, sen är det en massa böcker, filmer och prydnadssaker som också ska paketeras in. Resten borde gå ganska snabbt att få ner i påsar.

Jag borde hinna söka efter lite artiklar också och börja knåpa på rapporten, sen ska jag träna combat också! Har inte tränat på flera dagar så det börjar bli dags att svettas lite igen!

Tydligen är Lars Winnerbäck och Kent klara för PDOL, jag är så exalterad så jag vet inte vad jag ska ta mig till, NOT! Två av Sveriges mest överskattade artister enligt mig. Blir nog mest troligt ingen festival i Piteå för min del nästa år. Har börjat nöta en massa disneylåtar på spotify, en riktig nostalgitripp till på den tiden då vhs var det mest vedertagna och jag hade i princip alla disneyfilmer som då hade kommit ut. Finns verkligen inga bättre filmer än dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0