min data har återuppstått

Min data är knäpp, så är det bara! Den funkade fint timman innan jag for hem från Luleå, men på kvällen när jag skulle starta den så gick det inte att få igång den. Efter någon timme startade den dock men det stod att inget batteri upptäcktes. Igår stängdes den av av sig själv och gick inte att starta förrän nu. Men nu helt plötsligt så fungerar batteriet igen för den håller som bäst på att laddas just nu. Skumt värre! Jag hoppas bara att datan inte kraschar för jag vill inte förlora alla bilder jag har, måste bränna skivor så fort jag kommer till Luleå! Och jag har inte heller tid med en död data, rapporten ska vara inne snart :S

Brrr det är kallt ute, under -20 så  jag hade helst stannat undr täcket hela dagen, men min granne ska komma och rida Majje en sväng för hon ska hjälpa mig md honom lite då  jag är i Luleå.

Ikväll är det fest på hotellet, men jag håller nog på att tackla av för jag ska sitta hemma och kolla Narnia: häxan och lejonet med pappa och sen skriva rapport :S Men hoppas ni andra har det kul! Jag är ändå så förbannat trött nu, igår satt jag och gäspade hur mycket som helst under middagen och fast jag sovit mer än 10 timmar är jag så groggy ändå.  Jag tror jag sparar mig till ev nyår, men annars till 16 januari då världens bästa STUK öppnar igen :)

peace out people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0