Jag om 10 år

Patrik på jobbet gjorde en förutsägelse om hur mitt liv kommer se ut om 10 år, den lyder som följer:
28 december 2019 kommer jag ha man, tre barn, två hundar och köra en volvo v70 kombi. Tänk om det stämmer!! Jag tycker att två ungar är tillräckligt, men man vet ju aldrig :P Fast då får jag sno mig med barnafödandet för jag planerar inte att blir gravid innan jag är färdig sjukgymnast, visserligen är jag det samma år jag fyller 22 men det betyder att jag kommer skaffa ett barn vartannat år efter det. Den som lever får se:)

Luleå förlorade IGEN: När vann de senast? H*lv*t*s, j*vla*, f*cking skit!!!! Usch nu får jag inte bli så upprörd att jag inte kan sova för det ska jag göra alldeles snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0