förbannad man blir!!!

Har hämtat ut kläderna, är verkligen supernöjd med både jackan och jeansen :) känns som att jag kommer nöta ut dem rätt fort. Jackan är superskön och mysig.


Fy fan för jävla idioter! Linda skulle köra in framför Maddes dörr för att hon hade några mattor att ta in, framför oss går en gubbe och en pudel helt lös, Linda väntar tills han går till sidan innan hon kör förbi, men helt plötsligt och oprovocerat tar gubben och svänger mot bilen med resulatet att han nästan bli påkörd. En dispyt utbryter och gubben gastar om att han ska ringa polisen och blabla man får fan inte köra på gården och så säger han att Linda hade varit tvungen att vänta tills han och hunden hade kommit innaför dörren innan hon fick köra förbi. Ska man skratta eller gråta?  Sen så kommer kärringen ut och säger att om Lindas bil nuddar hennes hund eller katt ska hon... (tur för henne att Linda inte anmäler henne för olaga hot)Madde och Linda stod där i minst tio minuter. Sen rann mitt tålamod över och jag frågade vad hans problem var. Till slut gick de i alla fall in, men de försökte såklart få Linda till att vara en som kör över djur bara för skojs skull. Madde ringde sedan kvartersvärden och han/hon sa att om gubben ens försöker prata med Madde blir det polisanmälan. Sug på den! Jag tror att det är första gången i mitt liv jag verkligen kallat någon för en jävla idiot. Jag kokade nästan av ilska!

Nä usch nu väntar bullbak med Linda och tjejerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0