eyy nyktert!

Blir en del inlägg idag ;) en av mina kära kompisar har taggat några vääääldigt nyktra bilder på mig från das oktoberfest, tack för påminnelsen om hur jäkla lite jag faktiskt kommer ihåg från den kvällen!






Vår första kväll som ped6:or. Den satte ribban för hur resten av året kommer bli ;)




Här är vi i ped6 som superhjältarna på sittningen med disneytema :D


Jag håller på att läsa en artikel om hur fibromyalgia påverkar personer i det dagliga livet, kan inte påstå att det är så superkul direkt! Så därför tog jag en liten (eller flera) paus och smet in på tradera, jag funderar på att ta min nördighet till en ny nivå och buda på några romerska sigillringar som är ungefär 1700-2000 år gamla. Jag är väldigt fascinerad av romarriket och det skulle vara coolt att ha en riktig ring från den tiden! Nu känns det som att ni som läser det skakar på huvudet och himlar med ögonen över det här, men det bjuder jag på ;) ska knycka bilder och visa vilka jag budat på sen när jag bestämt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0