trötter

Haha jag tycker det är lite kul, det dröjer två och ett halvt år tills jag är färdig sjukgymnast, men det känns som att jag inte behöver oroa mig för att gå arbetslös. Det finns en massa människor som säger att de har problem med det och det och att jag ska fixa till dem. Får ju hoppas att de är lika positiva efter mina behandlingar också ;)

Imorgon visar 3an Gladiator. Inte illa att två kanaler visar den på tre dagar. Självklart kommer jag sitta bänkad då!

 Usch halvvägs in i Narnia: häxan och lejonet känner jag hur ögonlocken blir tunga som bly. Pappa vart visst också trött för han har gått och lagt sig och det ska jag också göra snart. Plötsligt känns det som att jag är 90 och inte 19. Men men nya tag imorgon i alla fall! Fast jag ska knåpa lite mer på rapporten innan jag kan somna, det var ju trots allt därför jag inte for till hotellet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0