det går framåt

Tja jag är ju långt ifrån klar med packandet, men det går framåt i alla fall! Har fått ner de mesta av köksgrejerna, mina sängkläder, tömt min byrå med kläder, halva garderoben och snart alla mina böcker. Ska slänga ner de sista böckerna och får bort alla kläder från garderoben innan jag nöjer mig för kvällen.

Det blev ingen träning idag, min hals vägrar förstå att det inte är normalt att det ska klia i den 24/7. Nu i helg när jag är hemma ska jag fara ut och springa båda dagarna, saknar faktiskt det. Måste skärpa till mig när jag kommer tillbaka till Luleå med det, måste ta mig ut åtminstone en gång, men helst två eller tre gånger i veckan. Att springa på löpband är inte kul för fem öre och dessutom får jag ont i knäna av det + att min teknik suger då. Jag ska också börja klättra, är målet i alla fall jag lider nämligen av grav höjdrädsla, och satsar då på att ta grönt kort vilket betyder att man får klättra på egen hand inomhus och därefter rött kort som gör att man får ledklättra inomhus. Om jag överlever så långt planerar jag på att ta en gundkurs i klippklättring också som hålls i maj.

Imorgon åker jag till Hertsön :) ska baka med Linda och småtjejerna först och sen på kvällen ska jag spela buzz med Linda och Madde. Men innan dess SKA packandet vara klart och dessutom måste jag hinna till preem och hämta ut ett par jeans och min nya vinterjacka^^ superfina grejer!

Snart ska jag nörda mig lite och läsa lite i en bok om gladiatorer och en som handlar om grekisk mytologi. Väldigt fascinerande grejer enligt mig!

Nä ha en bra kväll people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0