:D

Verkar som att problemet med Majje kanske löser sig ganska snabbt :) satte ut en ny annons idag och en tjej hörde av sig för en stund sedan, mest troligt kommer hon och kollar på honom redan på lördag. Tyvärr bor hon i Skellefteå, men det är ju inte världens ände. Men vi får se, hon ska ju gilla honom också.

Jag hittade inte en enda klapp på heden, visserligen var målet först och främst att köpa sängkläder och en stationsklocka ( som är så superfin) från jysk och det uppnåddes. Men jag är helt lost när det gäller julklappar. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa til någon.

Aja nu ska jag plocka bort lite kläder och sen ta med mig en massa muffins och bege mig mot Porsön för tjejmiddag med Sara, Malin, Linda och Julia. Vi måste kolla idol också, kan inte missa semifinalen heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0