[blank]

Majje var lite nervös inne i stallet när jag hälsade på, men det är ju inte så konstigt eftersom han inte ens bott där två veckor. Och att han skulle vilja slita sig när en annan häst går därifrån märkte jag inte alls av. Däremot hade han blivit sparkad och det såg inte alltför trevligt ut + att hans vintertäcke är massakerat och hans regntäcke börjar gå samma öde till mötes. Men tydligen tycker han inte alls om Sanna, han vänder visst bara rumpan mot henne när hon kommer. Vet inte om det är för att han känner att hon är rädd eller inte.

Kan i alla fall skryta med att jag gjort plättar för första gången i mitt liv ;) jag la i riven morot + lite bakpulver för att de ska bli extra frasiga. Och de blev riktigt smarriga! Jag var så duktig och var inte alls hungrig imorse so jag hoppade frukosten så det är först nu jag fått mat i magen. Inte okej!

Sen ska jag föra ut lite sopor och vika bort en massa kläder innan jag drar på combaten.

Förresten har det varit riktig vinter idag, det har varit under -10 grader och även om jag frös var det så mysigt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0