awesome mode on!!!

Yey jag har pratat med Björn idag, får jobba åtminstone sex dar vilket kommer ge några papp :) kommer jobba 21-23 och 28-30 december. Kruxet är att vi får nycklarna till den nya lägenheten 28 och senast den 1:a (eller mest troligt 2:a eftersom 1:a är en röd dag) ska vi ha lämnat tillbaka nycklarna till gamla lägenheten. Kommer inte kunna flytta grejer den 28:e eftersom jag jobbar till kl 18 så det måste bli 29:e då jag slutar  kl 16, bara det blir ju nog sent. Kommer nog vara hemma vid 3-tiden på morgonen. Måste fråga Maarja om det är okej att hon städar i nya lägenheten så tar jag och städar gamla. Så senast nyårsafton måste jag vara tillbaka här och då kommer hela dagen bestå av städningen här. Tur att jag blir ledig imorgon för allt måste verkligen vara nerpackar och så mycket som möjligt av möblerna isärskruvade, om de inte går att frakta som de är! Stressigt slut på det här året, men pengarna på banken och nya lägenheten gör det hela så värt allt slit! :)

Har smällt i mig mat nu, befinner mig i en jäkla matkoma. Ska betala mina grejer jag vunnit på tradera idag och sen ska jag läsa lite innan jag sätter igång med disken och sen pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0