aj aj

Gaaah vad jag har ont i hela övre delen av ryggen, misstänker att jag har en miljard muskelknutor där! Vill att Sara kommer tillbaka till Luleå så att hon får massera bort dem. Hon är utbildad massageterapeut, inte illa att vara kompis med en sån ;)

Kom nyss från en promenix med galningen. Väldigt skönt, men det har börjat blåsa så jag ser ut som ett stoppljus i ansiktet. Men innan dess var jag hos Signe och Gösta och varje gång man varit där känns det som att man vuxit en del runt midjan.

Nu ska jag kolla lite på Sveriges match mot Österrike i junior-VM och sen kolla Mission impossible III med papi. Därefter SKA jag faktiskt börja kolla igenom instuderingsfrågorna till antingen respirationen eller näringsfysiologin. Eller om jag nu är riktigt duktig (men med 99,99% säkerhet mest troligt inte) båda två.

Imorgon väntar jobbet igen, 10-18 :) Om jag är riktigt nördig ska jag stiga upp 8.25 och kolla How I met your mother på TV, annars sussar jag ett tag extra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0