^_^

Klarade styrkeexaminationen :D nu är det bara dissektionen kvar och sen nada mer för det här året! Galet gött. Jenny, alltså läraren, egoboostade mig rejält när hon sa att min del av gruppträningen var klockren. Jag är faktiskt riktigt stolt över den. Sen tränade jag en snabbis i gymmet och nu sitter jag i en av datasalarna innan jag ska börja fara hemåt.

Hinner inte fara til stan idag så jag får göra det imorgon efter lektionen, måste fara til barnens hus och fixa lite grejer till outfiten på fredag, sen ska jag hem och granska artiklarna och plugga lite inför imorgon.

Åh det är ett hårt liv att vara populär ;) på lördag har en klasskompis hemmafest innan sista kvällen på STUK men samtidigt har Madde inflyttningsfest. Så jag är lite i valet och kvalet hur jag ska göra, om ska fara först till Hertsön och sen till Jimmy och därifrån till STUK. I-landsproblem 2.0!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0