8 december

Tydligen har Sanna sagt förra veckan att hon säger upp fodervärdsavtalet. Bra att man får veta det nu i alla fall så behöver jag inte ha mer med den där jävla idioten att göra!

Har haft en föreläsning och hur de vill att man ska skriva rapporten vi ska lämna in efter nyåret, haft möte med ped6, pluggat med Sara (eftersom Linda och Malin är sjuka :/) och sen var jag till Majje med Elin. Hon ska hjälpa mig med honom imorgon och på torsdag. Det uppskattas väldigt! Snart ska jag börja laga lite mat, är vrålhungrig! Sen ska jag plugga lite och sedan slappa resten av kvällen.

Imorgon är det styrkeexamina, är ganska nervös inför den, men om jag inte får totalt hjärnsläpp borde ag klara den. Ska dra in till stan en sväng och köpa lite grejer och försöka hitta julklapppar. Har som ingen aning om vad jag ska köpa till någon så det blir svårt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0