7 december

Nu sitter jag i en av datasalarna, jag har nyss vart hos Majje och jag hinner inte hem innan combaten så det enda jag kommer göra hemma idag är att sova. Har haft artikelgranskning på schemat idag, sen gymmade jag och Sara x 2 och därefter for jag till stallet. Sanna är tydligen så sjuk att hon inte kan ta hand om Majje på ett tag, men det oacceptabla är att hon inte bryr sig om att hitta någon som kan ta hand om honom under tiden. Så om tjejen från skellefteå kommer på lördag och gillar honom åker han dit så snart det bara går, annars ringer jag pappa så får majje åka hem ett tag och då ber jag Sanna dra åt helvete!!!! Jag är så förbannad på henne så om jag skulle få syn på henne nu skulle hon få en fet smäll på käften.

Jag ska strax gå till bibblan och låna lite böcker, jag har inte läst en enda bok sen jag flyttade hit vilket är extremt konstigt för att vara mig. Annars brukar jag läsa minst en bok i veckan. Eller ja böcker har jag ju läst, men det har ju bara vart pluggböcker.

Idag är det 7 december och Elin blir systemgammal, GRATTIS!!! Idag går också mitt pass ut, men eftersom jag inte ska utomlands den närmaste tiden (buhu) så är det ingen panik med att förnya den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0