5 december

Jag undrar vad mening med att bo i en lägenhet är just nu. Jag kom nyss hem från sittningen, den var superrolig!, och då for jag hemifrån vid 8-tiden imorse. Så ser de flesta dagar ut, förra veckan kom jag hem vid 18-tiden som tidigast. Nåja det har varit en rolig och effektiv dag. Började alltså med combat för en ursnygg intruktör som var grymt bra! Det nya programmet är så coolt, man känner sig verkligen jättetuff, speciellt i muay thai-låtarna. Jag och Maarja funderar på att börja träna just muay thai om det går några nybörjargrupper efter jul. Därefter for jag till Majje, igen så var det inga problem fast Emelie som hjälper Sanna säger att man måste vara två när man tar in honom i stallet. Jag var själv och visst han var lite bökig men absolut inte vild eller jättestressad. For sen tillbaka till porsön och sprang en sväng på löpbandet innan jag drog till fällan för att sy västarna med ped6. Ida och Maarja har färdiga västar nu så nu behöver bara jag och Carro fixa våra. Jag var så in i norden trött så jag satt i en av fotöljerna och sov ett tag innan sittningen började.

Nu är jag alltså hemma och har precis satt igång två maskiner tvätt så nu ska jag bara vänta på att det blir klara och sen lägga mig. Imorgon ska jag till Majje på nytt och sen ska jag fara till Hertsön och sova där :)

Najti


Åh vad surt, nu har Andreas tydligen ändrat sig och ska ut på STUK. Såklart far han den enda kvällen jag inte är ut, fast jag sa ju egentligen att jag skulle ut men jag blev ju så trött och det kunde ju inte han veta. MEN ÄNDÅ!!!! Nåja jag behöver faktiskt de här timmarnas sömn och så fick jag ju mina träningskläder tvättade :) nu kan jag köra på igen, vet inte om jag orkar träna imorgon, jag har ändå tränat sju pass den här veckan och min hals är egentligen inte bra än heller. Så det blir nog vila imorgon och så kickar vi igång måndagen med gym och combat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0