28 december

Jesus vad trött jag är! Och det är inget mot vad jag kommer att vara när kl ringer 05.45, jag börjar nämligen kl 7 imorgon. Fattar inte riktigt varför då jag ändå bara ska plocka varor hela dagen, men men nu ska vi inte klaga när jag faktiskt har ett jobb att gå till. Men det går inte att sticka under stol med att det ÄR jobbigt, speciellt eftersom jag kommer jobba nio timmar. Nåja kontot blir lyckligt om cirkus fyra veckor i alla fall :)

Nu ska jag läsa lite och kolla något avsnitt av How I met your mother innan jag sussar sött. Det är första gången på evigheter som jag lägger mig så här tidigt, förutom då jag hade svinisen (??) men då vaknade jag också kl 23 och trodde att jag sovit ett dygn i sträck, men det är ju inte ofta jag stiger upp såhär tidigt heller.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0