22 december - rubriktorka!

Inte bidde det några pengar :( men jag är inte bitter, grattis Pauis pappa till presentkorten!

Fick jobba en timme extra idag då jag ryckte in när en av kollegorna fick migrän. Trist för honom, roligare för mig :) Det har varit mycket folk idag igen, men jag tycker ändå inte att det är så superstressigt. Som tur är har ingen bitchat sig alls, skönt för jag fattar verkligen inte vad som är grejen med det! Imorgon väntar jobb 9-19 och sen är jag julledig.

Nu kan jag förresten säga att jag kickar ass på gruppgympa, fick vg av Jenny :) det bugar och bockar jag för. Fick nyss reda på att Emilia Andersson, som är en av ledarna på STiL, kommer köra bodystep imorgon och på juldagen. Funderar på att vara med på juldagen då jag inte hunnit prova stepen på STiL än. Annars ska jag försöka åka lite skidor de dagar jag är ledig.

Imorgon ska jag också ta itu med rapporten och tentaplugget igen, jag var vansinnigt trött igår och idag ska jag somna innan kl 23,punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0