21 december

Blev stoppad av polisen för första gången i mitt liv, har alltid varit lite skraj för det då jag fått för mig att jag kommer köra över foten på polismannen eller liknande. Men det gick smärtfritt, jg behövde bara blåsa och sen kunde jag rulla vidare mot Ica. Jag trodde att jag skulle gå en lugn dag med en massa varuplock, kunde inte haft mer fel. Det första jag hör min chef säga efter godmorgon är: du ska sitta i kassa 1 NU! Hela dagen var superhektisk för det var otroligt mycket folk hela tiden och de tog ju aldrig slut! Kändes som att 90 % av Ötås befolkning besökte affären idag! Nu är jag mer än lovligt trött efter att ha sovit uruselt inatt. Jag har vaknat hur ofta som helst när jag väl lyckades somna, tror det dröjde till efter tre innan det hände :(

Nu ska jag bara läsa lite bloggar och sen sussa sött. Ha en bra kväll! Imorgon är det jobb 8-17 och sen hoppas jag att jag vinner 10 000 i det årliga lotteriet, de skulle komma väl till pass!

Nu har jorden vänt för övrigt :D så nu går vi verkligen mot ljusare tider, inte en dag för sent säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0