19 december

Tur att jag har en skitvovve som fattat att han kan ställa sig bakom dörren och skälla för att få upp mig, annars hade jag ju sovit bort hela dagen! Masade mig upp till tv:n och kollade lite skidskytte innan jag började julpynta. Sen lagade jag mat, köttfärspaj med broccoli och fetaost som blev supersmarrig :)

Hade planer på att göra ett pepparkakshus idag, men det hinner jag inte nåmer så jag får göra det imorgon eller på måndag. Nu ska jag ta in Majje och sen promska med Oliver med musik i öronen. Har fastnat för Breaking Benjamin, Three days grace och Bullet for my valentine så de går på högvarv just nu, såklart tillsammans med GD, Onerepublic och Lostprophets.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0