14 december

Idag är det dags för sanningens stund, vi ska göra styrke- och kondistesten. Tror knappast jag förbättrat min kondition eftersom jag varit sjuk så förbannat mycket och håller på att bli det igen, det är helt sanslöst! Nåja jag ska pressa mig till max under styrketesterna i alla fall!

Sen måste jag ta tag i packandet och rapportskrivningen, jag har bara till fredag på mig att packa ner allt :S och då hade jag ändå räknat med att sova över på Hertsön från onsdag till torsdag. PÅ kvällen ska jag och Jeanette titta 2012 :) Har viljat se den hur länge som helst så förväntningarna är höga på den. Planen var också att fara till Hertsön för att käka nachopizza, men det vet jag inte om vi hinner :/

Hann knappt fatta att det var lucia igår, jag saknar våra luciafiranden när jag gick i grundskolan, då var det luciatåg hela dagen som gällde och en massa gott fika. I år hade jag ju inte ens möjlighet att tända min lucia för den är hemma :( nåja, nu är det bara fyra dagar kvar innan jag trampar på Luppio-mark igen :D jag misstänker att jag kommer bli lite rastlös och faktiskt längta tillbaka till stan de sista dagarna, men det ska bli så skönt att få vara hemma mer än en helg i sträck och få njuta av all julmat och terrorisera Oliver hela dagarna.

Nu måste jag masa mig upp ur sängen så att jag hinner käka frukost och slänga ihop träningskläderna innan det är dags att möta testcykeln och gymmet. See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0