11 december, eller nu är det ju 12:e

Nu är det klart att Majje kommer åka tillbaka hem, inte det bästa för honom tyvärr :( men jag kan inte ha kvar honom här i luleå om jag själv måste vara i stallet några dar i veckan för det har jag inte tid med, mina dagar är för det mesta smockade. Ska försöka fixa sällskap åt honom så fort som möjligt i alla fall.

Kvällen på STUK var grymt kul, jag och Sara var så söta som Piff och Puff :) Malin var också jättefin som tingeling. Vi fick till och med komplimang av gud för våra outfits, alltså en kille som klätt ut sig till gud då :P Haha det var en kille från trubadurlaget som undehöll oss i pauserna med jullåtar, han tittade på mig och gjorde tummen upp. Mest troligt för att jag hade en stor röd näsa på mig.  De delade ut julklappar på sittningen och i slutet slängdes de överblivna ut, en hamnar rätt på Sara som håller en ciderflaska i handen, kras sa det och allt rann ut på golvet. Jaja vi kan ju inte missa att klanta oss någon gång varje dag.

Imorgon kommer Jeanette hit <3, alltför länge sen sist vi sågs!! Vi ska ut på STUK också och då ska det krökas big time! Det är mest troligt sista gången jag far ut för det här året så det ska inte sparas på krutet! Men innan STUK är det lucia-fest hos jimmy och hans tjej med klassen :D

16 dagar kvar till flytten, det är inte mycket jag längtat till så galet efter som den 28:e december. Peace out people, det börjar bli läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0