1 december

Nu är vårt gruppträningspass avklarat :) Jag var sjukligt nervös eftersom det var en examination men vår föreläsare var ganska imponerad av oss och sa att vi mest troligt får vg! Jag kände mig så jäkla cool när jag körde min del av passet, världens adrenalinkick fick jag. Jag måste joina STiL nästa gång de har audition.

Nu ska jag fixa middag, det blir kebab och pommes så här på en tisdag ;) Sen ska jag slappa resten av kvällen. Synd att House slutat för det här året, får se om det dyker upp något annat man kan kolla på, men mest troligt inte. Programmen på TV blir bara sämre och sämre.

Nu har det i alla fall kommit snö så här lagom till 1 december :D Jag får inte heller glömma att öppna första luckan i min chokladkalender.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0