vad?en kvart kvar?!!

Hade ju tandläkaren 07.50 idag, jag hade ställt klockan på 07.15 men naturligtvis somnade jag om och vaknade 07.35! Så jag fick hoppa ur sängen, slänga på mig kläder och gasa med bilen till Övertorneå. Tyckte jag var duktig som klarade allt på mindre än en kvart. Sen gick det ju ganska snabbt där, tandhygienisten sa att mest troligt kommer jag hamna i den lägsta premiegruppen. Det tackar vi för! Sen handlade jag en del mat till läggan, pappa verkar extremt orolig för det där med maten. Hann också vara till apoteket och banken där jag bytte till en vanligt visa-kort istället för visa ung som jag har nu. Bra att man numera är student så slipper man betala den där årsavgiften på typ 150 kr :) På banken sa tanten att hon först inte kände igen mig, du har ju blivit så stor och sen du är sååå lik din mamma ( tycker det är lite läskigt när främlingar säger sånt till mig, jag hatar när folk vet vem jag är, men jag inte har en aning om vem de är)

Hur låter det här: Vi studenter är sexdjur. Verkar som att man inte behöver oroa sig för att gå hem ensam om man nu inte vill det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0