Min dag

Segt var det att vakna 06.50 idag! Jag gick i dvala till LTU och under en av föreläsningarna råkade jag slumra till :P fast jag tror inte det var någon som märkte det^^

Nu känner jag att min hals börjar kännas som sandpapper :/ Damn it,jag hade hoppats på att få vara en av få som är friska under nolleperioden, men man kan nog inte förvänta sig annat när vi sover så lite och har en massa grejer på g hela tiden. Äsch det är en liten smäll man får ta! Jag har nyss varit på storheden med Linda och Madde. Madde köpte en fejkvodka åt mig så nu jävlar ska jag fixa mina lakritsshots :P Jag börjar låta som en alkoholist på heltid, men sen när lördagen är slut kommer det nog inte vara något festande för min del igen på en månad minst så jag passar på nu ;)

Jag funderar på att färga håret, skulle vilja ha det mer åt det röda hållet. Eller egentligen skulle jag vilja testa på att vara blond, men orka bleka håret och ögonbrynen.

Idag är det först utomhusfest, vi har perfekt väder: blåser, mulet och allmänt svinkallt, och sen är det STUK igen. Maarja har tyvärr matteprov imorgon så det verkar som att hon hoppar STUK. Då får jag hänga med sjukgymnasterna och sen när de far hem, för de flesta far hem ganska tidigt :/, får jag plåstra på någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0