Överpriser gillas inte!

Mic - jepp det ska vi :) hoppas du också kan komma!

Läste nyss att Green Day rankades som nr 9 gällande hur mycket olika artister drar in på deras turnéer. Madonna rankades etta, kanske inte så konstigt då hon tar 120 dollar i snitt medans Green Days ligger på 40 - 60 dollar. Utsugning gillas inte av mig! Jag tycker det är lite synd att GD inte spelar på typ stadion i stockholm eller på ullevi i Göteborg, men det kanske inte är så lyckat när de kommer i oktbober :P Tror i alla fall de skulle lyckas fylla hela arenan. Det finna 2 dagar som kommer toppa allt det här året. Först 19 augusti då nollningen börjar och själklart 11 oktober. Jag fattar inte att jag som 14-åring vågade (och fick!) gå själv på GD:s konsert i Göteborg. Nu ska jag ju också gå själv, men jag hittar säkert någon som kan underhålla mig i kön, sen när de börjar spela kommer jag befinna mig i en bubbla så då spelar det ingen roll att inte någon jag känner är där. Hehe förra gången höll jag mig från att gråta, men jag har en känsla av att jag kommer lipa konstant under hela showen och antagligen efteråt också. Men varför kan de inte spela wake me up when september ends och viva la gloria? :/

Imorgon börjar friidrotts-VM. Hur ska jag då få något gjort? Nåja det är ju en paus på några timmar mellan för- och eftermiddagspassen så jag får vara effektiv under de timmarna!

Nu ska jag bara snoka runt lite på fejsan och sen ska jag fortsätta läsa Så länge vi båda andas. Vaddå drog? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0