2 dar kvar...

jesus min blogg verkar ha fått ett par fler regelbundna besökare :) me like, snart kommer jag putta ner blondinbella från bloggarnas första plats :P

Har varit och sprungit 2 tävlingar i Hedenäset idag. Första gick åt h-vete, fattar inte varför jag inte kunde ta i mer. Spelade ingen roll hur fort jag försökte springa, jag tog mig inte framåt. Andra loppet, som gick 40 min efter att jag kom i mål, kändes bättre men då hade jag ju världens tyngsta ben efter första loppet. Men jag är i alla fall hyfsat nöjd med andra rundan :)

Nu sitter jag och kollar friidrott. Snart är det dags för herrarnas final på 100 meter. Det kommer nog bli ett väldigt bra lopp. håller mina tummar för att Tyson Gay vinner!!

Imorgon är det sista hela dagen hemma för mig. Har en massa att stå i! Ska först till tandläkaren 07.50 ( förbaskat tidigt >_<), sen ska jag handla med mig det jag ska ha i lägenheten så att jag inte behöver pipa till affären det första jag gör. Därefter måste jag packa ner mina skor, tvätta vita kläder och städa upp lite i mina rum. Dessutom måste jag visa tjejerna hur de ska ta hand om Majje. Kanske lika bra att tandläkaren är så pass tidigt, då måste jag ju masa mig upp ur sängen och stressa hela dagen för att få allt gjort!

Jeanette har varit i happis i helg så hon kommer antagligen och tittar förbi på vägen hem :) Och imorgon kommer Maarja hem. Fattar inte att det är över 2 månader sen jag såg henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0