Twilight

Kollar på Twilight för tredje gången nu innan jag för en gångs skull ska lägga mig i tid. Jag tycker att det är en bra film, men den är inte wow-bra så jag förstår inte riktigt hysterin kring den. Läste att det var några tjejer som skurit sig i halsen och sedan gått fram till Robert Pattinson. Hur sjuka får man vara?

Den främsta anledningen till att jag inte gillar filmen supermycket är Kristen Stewart som spelar Bella. Jag gillar henne verkligen inte, hon är en usel skådespelerska som inte alls passar i rollen.Jag fattar inte hur folk lägger märke till personkemin mellan henne och Robert Pattinson, för mig är den icke-existerande. Tyvärr får man dras med henne i 2 eller eventuellt 3 filmer till. Sen är ju manuset väldigt b-aktigt på sina håll. Konversationerna är ju ibland helt skumma och väldigt tröga. Men i alla fall så är den helt klart värd att tittas på, men det finns bättre filmer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA! HON ÄR JU BÄST! SER KONSTANT KÅT UT OCH DET ÄR SÅ VI VILL HA HENNE! HÅLL KÄFTEN!

2009-08-06 @ 12:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0