tjejproblem 2.0

Min mens är helt uppfuckad för tillfället. Flera gånger i rad har den kommit en vecka för tidigt. Så nu slumpar det sig så (eller så finns det någon där uppe som helt enkelt driver lite med mig) att nästa skitperiod kommer just under nollningen. Kul! Som tur är så har jag kvar några av mina piller från förra året som gör att jag kan förskjuta den, so far so good. Men nu kommer vi till den bästa delen. Jag har haft dem i min ena necessär hur länge som helst, men nu när jag verkligen behöver veta var de är så är de spårlöst borta! Vart fasikes kan jag ha lagt dem? Jag vill helst hitta dem för jag är inte så mycket för att casha ut 300 spänn igen för att använda dem en gång. Suck säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Usch, sånt där är jobbigt. Hoppas du hittar dina piller... Krya på dig, kramis!

2009-08-15 @ 18:13:16
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0