Tell me a bedtimestory

Kom hem för ca en halvtimme sen från Hertsön. Så kul att få träffa Linda med familj och mamma igen :) Fattar inte att jag kan se dem i princip varje dag framöver! Åt middag där sen for vi och tittade på ett hus som Linda och Magnus mest troligt kommer hyra. Väldigt fint hus! Sen blev det buzz för hela slanten. Fast jag gick på pumpen fyra gånger i rad

När vi stod ute efter husvisningen ser jag en golden retriever. Jag började nästan gråta för jag saknar min prins så
mycket. Speciellt eftersom han har ätit dåligt och annars slukar han i sig maten ;( Funderar på att ta med honom hit ett tag snart!


 


Jag ska nog skippa norrskenröjet på LTU ( en finare middag) den 5 september och istället åka hem den helgen. Har en del grejer som jag slömde hemma som jag ska ta med mig + att jag självklart vill hälsa på hemma. Min cykel kommer i alla fall i helg :) då kommer jag kunna trampa till LTU på typ 10 min, inte en kvart som Maarjas kompis Elias påstår :P, så då tjänar jag in en halvtimme på varje vända till LTU. Jag ska snart lägga mig så att jag får lite mer än 9 timmars sömn den här natten, det behövs för det är ännu 5 dagar kvar på STUK ;)

Idag åkte Elin hem så nu är det bara jag och Maarja här, men förhoppningsvis kan Jeanette komma om ett tag hit! Det känns lite smått deprimerande att ett rum ekar tomt när man pratar i det.

Imorgon är det STUK igen på kvällen, denna gång med filmtema. Har lite svårt att komma på vad jag ska ha för kläder på mig :S får försöka klura ut något bra.


Nu ska jag sova, Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0