summer in the city

Har varit ute i cirka 1,5 timme nu så jag tänkte ta en liten paus innan jag går ut igen. Man vill ju inte drabbas av värmeslag, för der är riktigt varmt idag igen :)

Jag har nog hittat en tillfällig lösning åt Majje i alla fall. Maarjas lillasyster och hennes kompis ska ta hand om honom i ca 2 månader, då hinner han bli igångsatt ordentligt. Hoppas bara att hans ben inte krånglar mer nu! Sen får jag väl lägga ut en ny annons på honom till hösten.

Idag fyller Madeleines son Kevin 6 år, det är en massa augustibarn i familjen: Linda fyllde den 4:e, Johannas sambo Lasse igår, Kevin idag, nästa vecka är det min tur :) 24:e fyller min farbror år och den 26:e mina mostrar. Inte dåligt med 7 födelsedagar på en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0