suck..

anonym (varför fattar man att det är elin? :P) - nix pix gillar henne inte. Hon ser trög ut när hennes mun är öppen 99% av tiden. Även om hon inte säger någonting ;)

Mikaela - tack för hjälpen!hur kan du veta allt?

Har en kort rast efter att jag kämpat med höet och hallonplockningen i 2 h. Nu måste jag bara fixa in veden och tömma bilen innan pappa kommer hem och ca 50 min. Så det blir till att jobba effektivt.

Sen ska jag till Majje och kolla igenom hans ben noga för imorgon är det 3 veckor sen vet upptäckte att han är halt och svullen i ena benet och nu är förhoppningsvis hans viloperiod över :) Sen ska jag köra ett till löppass och därefter ska jag kolla klart twilight, gladiator och solstorm, om jag orkar kolla alla 3.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vet faktiskt inte hur jag kan veta sånt... tror jag läste det på den där bilagan som följde med lappen? Eller någonting... Det är iaf viktigt att skicak in ändringar om det händer ngt med tex ens inkomst eller ens studietakt eller vad som helst. :)

2009-08-06 @ 14:23:31
URL: http://everwarring.blogspot.com
Postat av: Anonym

EHH, ja, hon ser trög ut, men mer kåt när hon har munnen öppen hela tiden. Det är det som gör filmen sevärd.

2009-08-06 @ 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0