stranden och sen film

Kom alldeles nyss från Elin. Vi har varit och badat på Hedenäsets playa. Väldigt skönt efter att ha pressat en dag i solen. Sen for vi hem till henne och käkade nudlar, bacon och wokade grönsaker. Mycket gott, ska pröva laga det själv någon dag. Vi började kolla på Benjamin Buttons otroliga liv. Jag har alltid fnyst åt den filmen och tänkt att det måste vara en riktigt dålig rulle, men faktiskt så är den superbra! Jag satt och småsnyftade till den, och jag är en person som i princip aldrig gråter till filmer. Det har hänt 2 gånger, när jag kollade Bolt och Marley och jag.

Jeanette frågade om jag eventuellt kan vara chaffis åt henne och hennes skumma happisgäng imorgon. Jag får se hur mycket det finns att göra här hemma och om jag orkar vara uppe till kl 7. Nu är klockan bara 23.40 och jag är så trött :> Jag ska bara läsa lite breaking dawn och sen ska jag sussa.







Oliver har kul, bilden är från i onsdags, detta var en vovvefri dag





Någon annan som tycker att min galna hund liknar ekorren i ice age?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0