Sista augusti :/

Vaknade för cirka en halvtimme sedan. Det var skönt att få sova ut ordentligt, men inte så kul att vakna av att en massa maskiner gör så att det bullrar och skakar en massa i lägenheten. Hur länge ska de hålla på och fixa med vad det nu är de håller på med >_<

Idag är min första föreläsning, grymt spännande ska det bli! Jag har dubbel föreläsning så jag börjar kl 13 och alutar 16.15 tror jag, sen är jag helt ledig imorgon och så är det samma schema som idag på onsdag. Så mina första dagar verkar vara rätt lugna :)

Tyvärr är min förkylning inte alls bättre. Jag känner mig bara seg och huvudet bultar på rätt bra. Jag hoppas jag blir frisk snart så att jag kan fara och träna och inte behöver känna mig totalt tömd på energi bara för att jag går till köket.

Nåja nu ska jag äta frukost i alla fall, uppdaterar mer om hur min första riktiga skoldag varit på eftermiddagen. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0