remove my head

Helvete vilken skum huvudvärk jag har, typ som att det ilar i pannan :/ och så fryser jag så förbaskat trots att det är 25 grader inomhus. Har säkert fått svininfluensan nu!

Vet inte om jag ska skratta eller bli förbannad på 1biljett.nu som säljer biljetter till Green Days konsert med saftiga överpriser. En ståplats-bilejtt går på 1490 kr vilket är nästan 1000 spänn mer än min ståplats kostade. Och inte fattar jag hur de kan fixa en massa biljetter när konserten ändå är slutsåld :S

Jag har inte fasikes hunnit mer än att baka, träna och ta hand om djuren idag. Dagarna bara rinner iväg och snart är det måndag. Men jag vet inte om jag kan flytta in då. Hoppas hyreskontraktet kommit till Maarjas mamma och att det är underskrivet och tillbakaskickat. Annars måste jag ta med kontraktet, en fullmakt eftersom jag inte står på kontraktet och ett kvitto på att hyran är betald i förskott så att jag får ut en nyckel och kan låsa upp dörren till läggan.


Nu ska jag packa ner de böcker och filmer som ska få äran att följa med till luleå. Jag ids inte ta med alla för det skulle ta alldeles för mycket plats, så jag kom på den smarta idén att jag tar med de jag verkligen vill ha just nu och sen byter jag ut dem då jag far hem.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)

2009-08-13 @ 20:24:36
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Aj, usch då :/

2009-08-14 @ 21:53:09
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0