pengarna kommer, men lika fort försvinner de:(

Ska snart fara ut och träna, vädret är tyvärr inte det bästa. Det är mulet och blåser :/ Aktiviteterna idag börjar först kl 13 så då har jag fått sovmorgon igen.

Igår när jag öppnade mitt bokpaket upptäckte jag att jag beställ fel version av en bok! Jag hade beställt en notebook med bara ett fåtal bilder frpn den boken jag egentligen skulle ha. Och eftersom den är så stor och väger så mycket kommer jag behöva 12 frimärken och eventuellt skrymmande-tillägg. Plus då att jag måste köpa ett fett kuvert för att få plats med den, och en sån kommer säkert gå på 80-100 kr. Jävla fucking skit säger jag!! Tur att csn-pengarna och min lön kommer snart! Jag ska till stan imorgon med Linda, Liv och Gry så jag får väl passa på att skicka iväg den då eftersom man bara har på sig 14 dagar från det att man fått paketet. Dessutom behöver jag en väska eftersom jag var så smart och inte tänkte på att ta med en hemfrån. Ska köpa några häftiga anteckningsblock och såna grejer också :)

Idag hade jag i alla fall tänkt köpa ett specialbusskort från LTU som kostar 50 kr men då får man åka hur mycket man vill till 13 september. Så jag behöver bara göra tre t/r-resor för att det ska löna sig. Sen ska jag ännu betala kåravgiften, köpa overallen + märken och såna saker, STiL-kort så man kan träna där, fhemförsäkringen, en och en halv månads hyra med mycket mera. Gud mina pengar jag får imorgon från Ica kommer vara uppätna på 2 sekunder ;(

Nu ska jag trotsa blåsten och vara en hurtbulle. Ikväll är det STUK som gäller så jag får se om jag hinner uppdatera mer idag. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, när man köper ett vadderat kuvert så ingår ju portot?

2009-08-24 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0