LTU dag 1 och 2

Igår var alltså min och Maarjas första dag på LTU. Maarja hade uppropet och det en timme tidigare än mig, men jag och Elin följde ändå med henne. Som vanligt var vi tidsoptimister så Maarja kom lite försent, men det gjorde inget. Elin och jag vandrade omkring på området och sen när jag skulle gå till min introduktion så blev jag så sjukligt nervös. Fast det tror jag det flesta var ;) Min klass eller vad man kallar det är i alla fall jätteschysst och det är phösarna också :)

Igår var ju också första kvällen på STUK. Jag och Maarja skippade våra förfester med klasserna och kom dit senare. Jag hittade i alla fall min klass och Maarja hakade på. Men sen visade det sig att man var tvungen att ha gratisbiljetter så då fick vi gå tillbaka och hämta dem från en av mina phösare. Men det gjorde ingenting för sen hamnade vi mitt i smeten av galna utbytesstudenter från USA, Tyskland, Skottland och säkert från andra länder också. Det var helt okej inne på STUK, inte jätteroligt men det blir kanske det idag när det är singelkväll ;) Men innan det är det fråga Olle, med den riktiga Olle från TV. Haha vaddå starstruck? En av phösarna (som jag tycker är jäkligt snygg :P) sa att den som ställer den snuskigaste frågan får ett pris. Hm kanske borde komma på en riktigt bra fråga^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0