klen människa

Damn it jag känner mig så jäkla hängig och allmänt klen (-are än vanligt). Hoppas det går över snart för nästa vecka har jag absolut bättre saker för mig än att vara sjuk. Ska gå och gräva efter lite pandodil i skåpet så kanske huvudvärken går över. Jag har läst att när man är sjuk så ökar kroppens förbränning så det tar jag som en ursäskt för att äta extra mycket chips och choklad ;) Sen finns det ju kvar en bit tårta också...

När jag ändå är inne på ämnet klen så borde jag börja pumpa upp musklerna i armarna. Jag skulle lyfta bort två lådor med tidningar som ska ut i förrådet, men jag orkade ju inte ens lyfta dem en cm! Det är ju nästan skandal hur svag man får vara :P

Jag börjar få lite ångest över pengarna jag har/kommer att slösa. Det gick 4300 spänn i happis, inte så farligt i och för sig, men nu kommer jag slösa precis lika mycket på böckerna till de 3 första kurserna + grejerna från jotex. Tur i alla fall att det snart är den 25:e. En ganska hyfsad tröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0