icke infriade förväntningar

Kom nyss hem från STUK. Jag som tidigare varit så pepp inför denna dag då det var rocktema blev besviken för kvällen var ganska så tråkig tyvärr :/ Det spelades en massa gamla rocklåtar, såna som jag egentligen inte tycker går under namnet rock. De hade ett liveband också, Moshpit, som sög ashårt. Och jag lyckades bli påverkad av 1,5 drink. Varför tål jag inte alkohol nåmer? Nåja sista låten vi hörde innan vi gick hem var i alla fall basket case :) snacka om att jag blev glad!

Det gick förvånansvärt bra att stiga upp med bara 2 timmars sömn i bagaget. Men jag var extremt okontaktbar under diskussionerna vi hade med våra blivande lärare :P Imorgon är det en föreläsning kl 10 som jag tänker hoppa, och sen är det något som kallas hurtigglutten. Typ något om studentidrotten som jag också tänker avstå. Så 16.30 börjar jag imorgon, då är det dansträning. Bugg och foxtrot är det som gäller. Sen på kvällen ska vi visa upp våra skills i en danstävling. Ska bli kul att få lära sig dansa riktiga danser, borde kanske kolla upp om det finns dansklasser inne i stan?!

Nu ska jag lägga mig, med tanke på hur den senaste veckan sett ut är det här ganska tidigt för mig ;) Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0