Happiness

Allt känns så bra nu. Har pratat med tjejerna som har hand om Majje, han är inte svullen något mer och allt verkar gå så bra med honom :) Mina klasskompisar är schyssta hela bunten och det händer en massa roligt varje dag just nu. Skolan börjar ju också på riktigt snart och jag längtar verkligen dit. Nolleperioden har varit super och det är ju ännu en massa grejer kvar på programmet, men jag vill verkligen börja plugga igen, jag har alltid tyckt att det är roligt att lära sig en massa nya saker ( sen när tentorna närmar sig kommer jag väl ångra det här) och förhoppningsvis kommer min grabb hit snart. För er som inte vet är det Oliver jag menar såklart ;)

Jag och Maarja har nyss käkat middag och ätit rabarbersoppa med russin. Väldigt gott! Vi ska snart bege oss mot dansträningen för att svänga loss. Jag måste bara vila lite för jag befinner mig i matkoma för tillfället :P Tyvärr börjar jag redan kl 08.30 imorgon så jag måste vakna tidigt då >_<  STUK stänger redan 01 idag så jag hamnar väl i säng ganska tidigt, men annars hoppas jag att det blir efterfest någonstans som man kan haka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0