efter STUK

Nu har jag kommit hem efter en kul kväll på STUK och en halvgalen efterfest om man kan kalla det för det :P Maarja var tyvärr inte pepp ikväll så hon for hem tidigt, detsamma gällde mina klasskompisar men jag hittade Andreas och en av hans kompisar att leka med^^

Vi spelade ju caps på förfesten, jag var inte så duktig så det slutade med att jag fick dricka ganska mycket och var ganska så onykter när vi anlände till STUK. Men kul som fan har jag haft. Nu ska jag sova i 2 h och sen ska jag upp igen :/ hårt att vara ute i princip varje kväll, men vi har ju bara nolleperiod en gång så man måste ju satsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där! Önskar att jag hade varit med! Keep up the good drinking!!

2009-08-25 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0