Du är en lyckofigur

Har varit och promenerat med Majje idag, förhoppningsvis kommer hans svullnad gå ner helt och han kommer bli fullt återställd :) Hoppas, hoppas, hoppas! Idag är det 2 månader kvar tills 2009 års bästa dag, om det nu är någon som missat det så är det dagen då Green Day kommer till Sverige igen efter 4 år. Som jag längtar, förra gången hade jag ingen ståplats, kanske lika bra med tanke på att jag var 14 år och gick helt själv, men nu jävlar har jag det! Vet inte om jag vågar stå allra längst fram, jag kommer ju flyga som en vante, men samtdigt måste man ju ta chansen när den väl kommer att spana på jordens snyggaste kille på en meters håll :) Om Mira och Ida kan ta hand om Majje finns inte ett enda grått moln på min horisont för tillfället. Fast det kan ju bli bättre, vi får ju se hur det går med en viss person. Eller personer kanske man ska säga :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menar du? Vill du att Andreas ska dumpa sin tjej och bli kär i dig istället?

2009-08-11 @ 22:44:46
Postat av: Anonym

mysig blogg! allt bra? KRAM

2009-08-11 @ 23:20:52
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0