Det här är ett blogginlägg om ingenting

Fasikes vad jag har ont i axeln, och inte vet jag varför :/ Jag har gjort nada vettigt sen mitt förra blogginlägg. Eller ja, jag har läst expressen så jag hänger ju med lite grann i nyhetsvärlden i alla fall ;) Sen har jag bara nött datan. Jag borde skära ner lite på antalet datatimmar, det känns inte så hälsosamt att spendera flera timmar framför den varje dag.

Idag har jag beställt böcker till de tre första kurserna, 2500 spänn för 6 böcker. De vet då att ta betalt >_< Men sen behöver jag bara böcker till en kurs till, sen är hela terminens bokbehov inhandlat. Till nästa termin ska jag försöka låna så många böcker som möjligt, alla kronor man kan spara går att lägga på något roligare än kursböcker.

Nu ska jag gå och lägga mig, den förra natten vaknade jag flera gånger av att folk skickade sms till mig (Jeanette känn dig mest skyldig :P) så nu hoppas jag att jag kan sova i ett sträck. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0