det bränner i benen

Det är inte sant vilken jävla muskelvärk jag har i benen :/ Och det enda jag har hemma är panodil, men det hjälper ju inte direkt >_<

Jag var i alla fall till kiosken och köpte chips. Såg en jättesöt kille som jobbade där:P och så kikade jag in i bowlinghallen, trots att det är en måndag var det jättemycket folk där. Så dit måste vi ju pallra oss någon kväll snart. Imorgon blir det som sagt stan för att fixa kontraktet, sen ska jag fara ut på Hertsön och terra folket där. Måste handla lite mat också så då kan jag ju passa på att göra det där, hoppas bara jag får skjuts hem sen så att jag inte behöver släpa på påsarna på bussen ;)

Jag måste bara säga att jag för tillfället nöter ganska skumma låtar, min favorit i den gruppen är Max don't have sex with your ex. väldigt skön :P

Nu ska jag kolla på sing a long eller något annat lika toffligt och sen sova. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Värktabletter mot muskelvärk? :O

2009-09-01 @ 09:09:01
URL: http://www.icespider.se
Postat av: Mikaela

Jag kan blåsa på ditt onda ben. blåser

2009-09-01 @ 13:31:18
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0