den som söker kommer finna...

Jag hittade mina piller :) Hehe låter som en missbrukare nu, men det är bara för några dagar, I promise! Tycker det är ganska bra att jag hittade dem efter typ en halvtimmes letande, annars är jag bra på att stöka fram och tappa bort saker, men att hitta dem sen är i princip omöjligt!

Hehe skvallerbloggarna jag länkat till är ganska underhållande. Man undrar ju vad "storbloggarna" egentligen har för liv när de bara verkar snacka skit om varandra ( och alla verkar känna varandra!?) och tävla med varandra om vem som var först med dittan och dattan! Måste i alla fall säga att det är ganska kul för nivån på det hela är snäppet under ungar som slåss över en spade.

Nu ska jag kolla på trailern till New Moon ( jag har ju dissa Twilight en del, men jag kommer ändå fortsätta kolla på filmerna för enligt mig blir böckerna bara bättre och bättre så jag hoppas att det gäler filmerna också), sen ska jag snoka runt bland alla bloggar och sen sova.


Hur är det möjligt att jag lyckas störa mig så jävla hårt på Bella i trailern som inte ens är 2 min lång? EDWARD är förresten jäkligt snygg där, men Robert Pattinson är allt annat än het. Fattar inte hur han kan vara så snygg i filmen men se ut som en slusk i verkligheten! Taylor Lautner ( Jake) ser faktiskt riktigt bra ut han med, hans överkropp går inte av för hackor^^. Nu låter jag som en 14-åring som är kändiskåt till 1000. Men det finns egentligen bara en kändis jag tycker är snygg (och han är smokin hot!!!), kanske inte alltför svårt att gissa vem det är om jag säger att han spelar i mitt favoritband?! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAKE JAKE JAKE JAKE <3

2009-08-16 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0