Daaaamp

Blä jag som ville ha en Kullen byrå med 2 lådor från ikea, men nu ser jag att det finns bara 8 kvar idag och den kommer inte finnas i lager till på fredag ;( damn it! Då får jag köpa en som ser nästan percis likadan ut från serien malm, men den kostar dubbelt så mycket! Verkar i alla fall som att de andra grejerna jag vill ha kommer att finnas, men jag får väl nörda mig och stå och trampa utanför dörren innan klockan 10 på fredag morgon och sen rusa igenom hela affären och grabba tag i allt jag vill ha. Jag kommer står för att vi har grejer till köket och stora toan (låter så lyxigt att säga det :P). Egentligen behöver jag bara köpa matbordet + stolar till köket för jag har redan det mesta av de andra sakerna hemma. Inte gardiner och mattor och sånt, men det får vi fixa sen.  Till toaletten ska jag köpa så snygga hyllor :) fast de är i glas så det gäller ju att man inte pajar dem på en gång :P

Usch jag kommer bli ca 8000 kr fattigare på några dar då jag först ska till ikea, sen kommer mina kursböcker för 2500 kr och mitt jotexpaket för 1700.Gah vad allt ska kosta pengar!Hela min icalön för juni månad kommer gå åt till grejer till lägenheten och till plugget. Kul! Men det känns i alla fall som att det är värt pengarna ;)

Nu ska jag gå och fortsätta packa ner mina kläder. En och en halv garderob är klar, nu återstår bara en och en halv till + 5 byålådor + alla träningskläder. Sen ska jag kanske packa ner resten av muggarna och faten som jag började packa ner för ca en vecka sen, det går som lite trögt på den fronten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0