csn-krångel

Jag har varit hurtig och for ut och sprang 8 kilometer direkt jag vaknande. Fast det var halv 10 så var värmen redan ganska jobbig. Men jag överlevde :) Nu sitter jag och fyller i csn-pappret, men jag har fastnat på raden där man ska fylla i om ens inkomst beräknas vara högre än 35 000 innan skatt. Jag kommer ju få en ica-lön till,men jag vet inte alls beloppet på den och sen så kommer jag säkert få jobba extra vid jul och de helger då det är extra rushigt. Sen så ska jag fråga på kvantum om det finns plats för en behovsanställning, men om jag får en så anställning vet jag ju inte alls hur mycket pengar jag kommer få : / Just nu kan jag jobba ca 6 dagar till utan att det överstiger 35 000, sen fattar jag inte vitsen med att det ska vara just 35 000 när fribeloppet ligger på ca 50 000 eller lite mer. Fasikes jag får väl skriva 40 000 eller nåt sånt så att det inte blir en massa gnäll.

Hujja jag borde börja packa ner alla grejer jag ska ha med mig, det känns som att det kommer ta ett tag och då slipper jag ju stressa nästa helg med det. Så innan jag börjar städa mina hyllor kanske jag ska se vad jag vill ha med, så behöver jag inte sortera allt två gånger, smart va? ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

man kan ju alltid fylla i ett sånt där ändringspapper sen när man vet vad man tjänar :) och om man tjänar mer än det man angett...

2009-08-06 @ 13:44:14
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0