02.26

Borde ha somnat för länge sen. Hur ska jag kunna sova ut när jag lägger mig vid 2-3?

aja pratar med Jeanette och Andreas på msn. Hihi tidigare hade jag, Jeanette och Maarja en rolig konversation på msn. Det handlade om lägenheter och självklart killar :P gud så härligt det kommer bli om 2 veckor när vi kan prata en massa strunt varje dag :) Vi har nog bestämt oss för en lägenhet nu! Jag ska bara kolla imorgon om det skulle finnas någon bättre, men det går knappt att hitta en sån. Jag har paxat rummet som ligger bredvid köket  ;)

Nu ska jag kanske börja släcka ner så att jag orkar vakna och hugga på lägenheter imorgon.Godnatt!

Dagens låt: Kobojsarna - sång om ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0