kycklinggult is bringing sexy back

nästa vecka är det någon sorts kampanj på ica,en massa varor prissänks.för att skylta med detta ska vi som jobbar där ha kycklinggula t-shirts med texten hundratals prissänkta varor+ en röd knapp som det står prissänkt vara på.Hur snyggt är inte det på en skala? ;) ska försöka fixa foton,men internet kommer vara segt hela månaden ut,jippie för det!

Idag stängdes visst porten till högskolan.Jag har i alla fall sökt in för över 3 veckor sen,kan vara glad över att jag vetat ett tag vad jag vill plugga.Sjukgymnast i Luleå blir det,om jag kommer in,men det borde jag göra :D sökte också spanskakurser,insåg dock att man måste ha läst minst spanska steg 3 på gymnasiet,vilket jag gjort,men jag kryssade inte för att jag skickar in betygen själv.spanska steg 3 och 4 finns bara i mitt samlade betygsdokument (som man måste skicka in själv om de kurserna är nödvändiga för att ha behörighet till högskola) och det går inte kryssa i rutan i efterhand ;(

har sett spiderwick.Svinbra film,blev faktiskt rädd för den där onda saken,pinsamt eftersom filmen är tillåten från 11 år åtminstone ;) det var lite svårt att höra vad alla sa i början eftersom de mumlade så himla mycket,men det gick bättre sen.Om man gillar narnia och harry potter blir man nog inte besviken om man ser den här filmen :) Nu håller jag på att ladda ner this is england.Har hört att den ska vara som american history x,hoppas bara slutet är bättre i den här filmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0